Ben je gereed om de overstap te maken? Als je als ondernemer wilt groeien, nieuwe markten wilt bereiken en / of efficiënter wilt worden, kan het uitbesteden van sales en telefonische acquisitie je een kans geven om jouw bedrijf nieuw leven in te blazen. Hoewel velen outsourcing beschouwen als een gebruikelijke optie voor callcenters of IT-ontwikkeling, kan het uitbesteden van verkoop eigenlijk alle soorten bedrijven helpen groeien. Bedrijven die sales uitbesteden kennen de voordelen. Maak contact als je ook wenst jouw sales te verbeteren. Voordelen van het uitbesteden van sales en telefonische acquisitie 1. Op maat gemaakte sales en telefonische acquisitie Wanneer je de sales en telefonische acquisitie uitbesteed aan een callcenter, worden die diensten aangepast aan jou specifieke vereisten. En alle activiteiten en resultaten worden bijgehouden voor je, zodat je inzicht krijgt in nieuwe segmenten en markten. De informatie is heel nuttig voor het bepalen van jouw marketingstrategie. 2. Lagere kosten en risico’s en tijdbesparend Door uit te besteden, bespaar je geld omdat je geen verkoop- en marketingpersoneel hoeft in te huren, op te leiden en vast te houden. Je bent er ook zeker van dat ervaren en betrouwbare uitbestede teams het werk op tijd kunnen afronden. Je hebt een toegewijd team dat het vervelende en tijdrovende onderzoek voor je doet. Deze groep professionals heeft ervaring met alle facetten van het genereren van leads en is al bekend met de praktijken die nodig zijn om jouw klantenbestand te laten groeien. Dit bespaart jouw bedrijf zowel tijd als geld aan in-house trainingen. 3. Rendement op investering Telemarketing is een duur marketingkanaal, of dit nu intern of via een bureau gebeurt. Als het echter goed wordt gedaan, kan het een zeer sterke ROI opleveren, met name in de B2B-sector, waar de resultaten vaak hogere waarden hebben. In dit opzicht is een gecontroleerde, afgemeten aanpak belangrijk om de kwaliteit van de output die je nodig hebt te waarborgen. Het investeren van middelen zonder een middel om die te monitoren, is niet juist. Door het uit te besteden aan een professioneel team, kun je er zeker van zijn dat alle opties volledig benut worden en een rendement op de investering is gegarandeerd. 4. Profiteer van verkoopexpertise Organisaties die uitbestede interne verkoop bieden, zijn experts; je leert veel over geavanceerde technieken in marketing- en verkoopmethodologieën, evenals geoptimaliseerde werkwijzen die ze in de loop van de tijd hebben getest en geperfectioneerd. Een blik van buitenaf en frisse expertise kunnen enorm waardevol zijn. Als je het juiste bedrijf kiest wanneer je de verkoop uitbesteedt, krijg je intelligente, welbespraakte en goed opgeleide verkopers die je kan vertrouwen. 5. Een goede klantenservice draagt bij aan de sales Klantenservice en klantervaring zijn de naam van het spel in de wereld van vandaag. Dit soort werk geven aan experts die de bekend baarheid van jouw merk kunnen vergroten, de oplossingen voor eerste oproepen kunnen verbeteren en technologie kunnen implementeren die het klanttraject verbetert, is van het grootste belang.
|